אין זה סוד כי כיום כל התחום של תקשורת בעסקים הוא חשוב ביותר, ודורש מחשבה ותכנון רבים בהקשר זה עבור מנהלי העסק באשר הוא על מנת לייצר רמה טובה של תקשורת בעסק בכל מה שקשור אל מענה טלפוני מספק ושירותי הלכה למעשה. אתם מנהלים עסק יחסית גדול והייתם רוצים להצליח ליעל את כל נושא התקשורת בעסק שלכם? אם כך, אתם בוודאי מחפשים את הדרך שבעזרתה כל אחד מהעובדים בעסק יוכל להחליט איך ומתי הוא מקבל שיחות, אך מצד שני, אתם בוודאי כן רוצים שהכול יתנהל תחת קורת גג אחת מן הסתם. אם כך, כדאי שתכירו את הפתרון המודרני לעניין זב, והפתרון של ימינו הוא ללא כל צל של ספק מרכזיות IP.
מרכזים בשבילכם הכול בבית העסק
אחד מהדברים המורכבים ביותר בניהול עסק מבחינת התקשורת זה איך להצליח לאחד את כל הנתונים גם יחד, ועל ידי מרכזיות IP אפשר לפתור את הבעיה. מרכזיות IP הן מרכזיות וירטואליות חכמות במיוחד אשר מאפשרות לכם לרכז את כל הנתונים של העסק מקום אחד, ולמעשה בעזרת מרכזיות IP אתם יכולים להכין לא רק ספר טלפונים של לקוחות ולענות לשיחות, אלא גם לנתב אותן ואתם אפילו יכולים לחייג מבלי לגעת בטלפון.
הגדרת שיחות נכנסות
עוד דבר נפלא שאפשר לעשות בעזרת מרכזיות IP זה הנושא של הגדרת השיחות. כלומר, אם אחד מהעובדים נכנס לישיבה והוא לא מעוניין שיטרידו אותו עם שיחות, הוא לא צריך לשתף את המזכירה בעניין הזה ולהטריד אותה, כיוון שהוא יכול להיכנס למחשב ועל ידי המרכזייה הוא יכול להגדיר שלא תועברנה אליו שיחות בזמן הישיבה.
תא קולי לכל עובד
בעזרת מרכזיות IP אפשר לגרום לכך שלכל עובד יהיה תא קולי משלו למרות שהלקוח מתקשר לאותו מספר, ולמעשה כך גם כל עובד נהנה משליטה על השיחות שנכנסות אליו וגם ממשיכת כל ההודעות שמשאירים לו הלקוחות. חשוב להבין שהתחרות על כל לקוח היום היא גדולה ולכן כל עסק צריך פתרונות תקשורת מובילים ויעילים במיוחד.