כפי שאתם בוודאי יודעים, אורנג היא חברה שנותנת פתרונות תקשורת לא מעטים, כי מצד אחד היא מאפשרת לנו לדבר בטלפונים הסלולריים, ומצד שני היא גם מעניקה שירותי אינטרנט, טלפון ביתי וכדומה. במידה ואתם לקוחות של החברה אתם צריכים לדעת איזה שירות מגיע לכם, כי מוקד שירות הלקוחות של אורנג זה בהחלט משהו שכל אחד מהלקוחות מידי פעם צריך לקבל.
איך פונים לשירות הלקוחות של אורנג?
ראשית, לפני שאתם פונים אל מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של אורנג כדאי שתדעו שאתם יכולים להיכנס לאתר האינטרנט של החברה ולקבל בו אינפורמציה רבה ביותר. שנית, אתם תראו שעל רוב השאלות באתר יש כבר תשובות. יחד עם זאת, במידה וזה לא מספק אתכם ואתם רוצים שירות לקוחות שכולל שיחות טלפון, הרי שזה אפשרי כיוון שמוקד שירות הלקוחות של אורנג זמין שעות רבות במהלך היום.
האם גם לקוחות חדשים צריכים את שירות הלקוחות?
במידה ואתם עדיין לא לקוחות של החברה אתם לא חייבים לפנות אל מוקד שירות לקוחות, כי למעשה יש מחלקה מיוחדת שהתפקיד שלה הוא לטפל במי שרוצה להיות לקוח. חשוב לדעת את זה כיוון שכך תוכלו לחסוך לעצמכם לא מעט זמן של המתנה, כי אל מוקד שירות הלקוחות של אורנג מתקשרים אנשים שיש להם בעיות זמניות עם מכשירים או שאלות נוספות.
האם המחירים באורנג נוחים?
אין ספק שבימינו המחירים של חברות הסלולר והאינטרנט הם הרבה יותר נוחים ואטרקטיביים לעומת מה שהיה קיים בעבר, כך שאתם כלל לא צריכים לחשוש. אתם יכולים לפנות אל אורנג כדי לבקש הצעות מחיר לכל הדברים שלהם אתם זקוקים, בין אם זה לשירותים סלולריים ובין אם זה גם לשירות של אינטרנט וטלפון ביתי.